torsdag, maj 27, 2010

tusen strålande solar

jag satt i solen igår, för första gången i år. bara i några timmar och läste tidningar som visade sig vara mer än ett år gamla. sen drack jag några glas vin med min mamma och tänkte att de röda kinderna kunde bero på vad som helst. sen cyklade jag hem och tänkte att de röda kinderna var ett tecken på majvindar. sen vaknade jag och tänkte att jag nog bränt mig.




eftersom jag är så jäkla blek, så gör det inte så mycket. fast min hals ser ut son en vampyrs som fångats av silvret.






syrenerna fick hänga med brännan hem till mig. nu doftar hela rummet.



-iLisa

3 kommentarer:

lisa lightning sa...

sorry dudes, IRL och på mobildisplayen, så syns faktiskt solbrännan. på bilden på skärmen syns ju inget alls, nästan så att det verkar som jag driver med er, vilket inte var min avsikt denna gång.

Sandra sa...

Aj, bränna! Men Ja, syrendoft! Jag blev inspirerad. Jag vill också plocka syrener!

lisa lightning sa...

om du inte vill åka hem till mina föräldrar och plocka, så rekommenderar jag ärtholmens koloniområde. massor av bondsyrener, som växer längs vägen och inte tycks tillhöra nån. go get!