torsdag, maj 06, 2010

till Helen:


för jag är ingen liten lort.





-iLisa

6 kommentarer:

lisa lightning sa...

hej helen. jag vet att det inte är mycket till blottande, men det känns ganska bra. särskilt när man har varit på krogen. och har en iPhone som kan posta vad som helst hela tiden. jag är nöjd. jag bryter inga sedlighetslagar. det motsvarar ju ditt röstklipp ganska bra. röstklipp bröstklipp, tänker jag. så snälla, kära du. börja inte prata för mycket. då blir det för mycket.

HMB sa...

haha! fantastiskt.

iLisa. hahaha. gud. den dagen jag blir iHELLEN. den dagen... tills dess är jag nothing but a barbiegirl.

lisa lightning sa...

PS: linnet är bak och fram. jag märkte det redan när jag gick från jobbet. men jag sket i det.

lisa lightning sa...

boobtube är bättre än youtube

HMB sa...

kaxigt!
och modigt.

det är väl sån man blir med en iphone. lite häftigare.

lisa lightning sa...

nästa gång ska jag dra ner linnet. höhöhö. (kaxigochmodigochnuskajagspelalabyrinth.)