måndag, januari 25, 2010

jag vill ha en telefon från FRAMTIDEN!


min mobiltelefon klarar inte av kyla. det är faktiskt skitsynd om den i år. den fryser, i dubbel bemärkelse. blir alldeles kall och hänger sig och stänger ner och slocknar och säger inte till när den får meddelanden. jag brukar låta den ligga vid elementet på natten, men det hjälper inte.

i och med detta köldrelaterade problem, så har jag snöat in (höhö) på att skaffa en ny, het mobiltelefon. jag bestämde mig för att jag ville ha:

1. en blackberry
2. nåt rosa
3. nåt bloggerkompatibelt
4. nåt från tradera

de senaste dagarna har jag således suttit klistrad framför YouTube och sett telefonrecensioner. det är både nördigt och roligt. bättre än många spelfilmer jag sett de senaste åren. att mobilshoppa är ett projekt som tilltalar mig. det känns bra än så länge. jag har lagt ett alldeles för högt bud på en sony ericsson, med spännande final på söndag (alla håller andan i spänd förväntan).

på YouTube kan man även se klippet från Raw när Nour pratar sex. det är roligt. hon är rolig. jag borde gå med i hennes fanclub.

3 kommentarer:

HMB sa...

1. jag har ingen mobil längre. JAG HAAAAAAAAAR INGEN MOOOOOBIL!

2. NOUR ÄR FAN BRA. Så inihelvete. Hörde du hennes sommarprat? Konge!

lisa lightning sa...

men du ska få en väl, på denriktigaposten? annars kan jag skicka en.

och ja, nour ÄR bra! inte hört sommarpratet, men det är ju inte för sent...

HMB sa...

Japp, den kommer en idag har jag hört! Men tack ändå!

det där klippet!!
hahaha, helt fantastiskt. Jag vill att Nour ska va min vän. Bästa vän.