måndag, januari 11, 2010

stupid is what stupid does

idag har jag råkat duscha mina inneskor, stänkt hårfärg på väggar och tak, klippt luggen helt skevt, druckit apelsindryck i samband med intag av kaviar, glömt att stoppa i en massa disk i diskmaskinen innan jag satte igång den och dessutom packat undan julsakerna i en låda som jag med svetten rinnandes i ögonen baxade upp på den där omöjliga högsta hyllan i garderoben, bara för att sedan upptäcka att jag glömt lägga i några småprylar, som därför måste ligga framme till nästa år, men det värsta av allt är att jag just diskade ett glas direkt efter att jag smort in händerna med handkräm.

hur korkad får lov att vara egentligen?
nu måste jag ju smörja in dem igen.

3 kommentarer:

Sandra sa...

Kaviar och juice alltså... Illa! ;)

Burgschki sa...

jag använde mitt hårspray som parfym idag.

lisa lightning sa...

somliga saker i vardagen existerar helt enkelt enbart för att irritera.