torsdag, september 10, 2009

den läkande sömnen mördar min kreativitet (och gör mig ful).

jag hade nästan lovat att hänga med martin ut igår. han och andra hälften av donk boys kör kvällar på Balthazar varannan onsdag, och eftersom jag har sovmorgonstorsdag, och det var den stora 909-kvällen så tänkte jag att det var ett alldeles utmärkt tillfälle att lyssna på technodunk och dricka Estrella. men efter lägenhetsvisningen sjönk jag djupt ner i tröttheten och apatin, slökollade på TV och lyckades precis ta mig igenom True Blood innan jag somnade, bara för att vakna tolv timmar senare. jag har sovit som en död. och nu undrar jag hur lång tid det tar för livet att hitta tillbaka?

jag har i alla fall jobbat i sömnen, för jag är fortfarande trött i benen.

men de här två grabbarna var faktiskt riktigt roliga. och de kommer att bli mer kända än årets idolvinnare, I bet.




obs: rubriklänken går till en grötig liveinspelning där Brett snyftar ut sin vackra Sleeping Pills.




Inga kommentarer: