torsdag, september 24, 2009

det är bara drygt en månad kvar, så det är på tiden att planeringen börjar.

i år tänker jag gå på halloweenfest. jag har aldrig varit på någon sådan innan, men jag vet att man ska klä ut sig. idag har jag således klurat mellan hamburgarstekning och pommesfriteringar, och jag har redan hunnit rata the bride i kill bill (för gult), donatella versace (för brun), piratgrejen (för tråk), marionettdocka (för krångligt), servitris (för mycket titties'n'ass), marge simpson (för lite titties'n'ass) och i stället fullkomligt snöat in på britney spears. inte vilken britney som helst, utan crazy britney.

en britney med halvrakad skalle och trimmern i högsta hugg. en britney med sunkig hoodie och fula tatueringar. en britney med rinnande maskara och sneakers.


jag är så peppad! bekvämare maskeraddräkt får man leta efter.

Inga kommentarer: