söndag, december 13, 2009

en annan slags lördagspepp.

jag har överlevt hela dagen!

jobbet var fruktansvärt. mest för att jag var så trött att hela kroppen darrade mellan sju och fyra. när jag kom hem låg jag i sängen i två timmar. i en halvtimme sov jag. resten av tiden blundade jag och hallucinerade vilt. sen lyckades jag ta på mig den svarta prinsessklänningen och mascara, gå på sambo-återträff, spela TP, äta goda ostsaker och skratta väldigt mycket trots att min hjärna går på tre kvarts-fart. bra jobbat!

fy tusan vad fint det är när man lyckas med saker trots att alla förutsättningar skriker NEJ!

(mina gamla sambo-katter är ännu större nu.)

2 kommentarer:

HMB sa...

jag behöver en sambo som får mig att göra saker jag aldrig gör eftersom jag aldrig orkar och ingen tvingar mig.
helst en sambo 3.0 i 3D format och spotifyapplikation. vart köpte du din?

lisa lightning sa...

sambos är svåra. förr fick man ha många samtidigt, som fyllde olika funktioner, men sedan gick utvecklingen framåt så nu använder jag samma till nästan allt. fast den börjar tydligen bli defekt på nätterna. min rekommendation är att skaffa en begagnad som vet hur det funkar. finns på blocket.