torsdag, december 10, 2009

o helga natt

och idag ska det regna igen. men det skiter väl jag fullständigt i. det är mycket man skiter i nu för tiden. igår sket jag i att vara trött, och bjöd min kille på egen jul, dels för att vi missar julen, men också eftersom vi jobbar förbi varandra och måste boka in date-kvällar för att hinna umgås.

att skriva inbjudningskort till sin sambo. det är så en slipsten ska dras.

martin klädde sig julefint, tindrade och var helig.

julematspyssel.
 
juleduken på julebordet.
 
julesnapsen på box, direkt från tyskland.

så. nu ska jag sluta vara självkritisk och inse att jag är en superkvinna som på tionde dagen i jobbveckan ställer till med egen julfest, trots all trötthet. i kväll ska jag gå ut på lokal och dricka öl. det förtjänar jag. och dessutom är jag ledig på fredag (en hel dag!).

heja torsdagen!

Inga kommentarer: