lördag, december 05, 2009

no rest for the wicked

jag vispar runt rejält i den smet som är min jobbvecka!

inte nog med att jag tog mig samman och uträttade en massa ärenden före jobbet. jag drog även hem min kära vän och kollega på ett glas vin efter jobbpassets slut (och en extra eloge till henne för att hon körde både mig och min cykel hem i lyxbilen). riktigt gött att kunna snacka skit om kunder, röka cigaretter och chilla tillsammans med någon som vet vad man pratar om.

sen spydde hon i min toa och gick hem.

det är så man ska avsluta en jobbdag. yeeeeehaaaaaaw!


i morgon ska jag jobba monsterlänge, och på söndag blir det också jobbigt och på måndag och tisdag och onsdag och torsdag blir det nog också en hel del, men hey, snart är det julledigt i en vecka! vi kan vila när vi är döda!


och nej, hon kräktes inte för att hon var full, utan för att hon glömt äta, och jag är en dålig, dålig kompis som inte påminde henne under hela kvällen.

Inga kommentarer: