tisdag, december 08, 2009

sökes: raka rör

trevlig annons på blocket:

Jag har ett rum ledigt i min stora lägenhet
och söker en inneboende - gärna någon yngre eller student veckopendlare som vill bo en längre tid. (vi är ett par)
med balkong, tillgång till kök samt badrum med kar och dusch. Kostnad för rummet 3 200 kr inkl. el, bredband kan inkluderas mot liten extra kostnad. En månadshyra i deposition krävs.
Du bör vara en lagomt social och behaglig typ. Det blir kanske enklare om du är tjej - varför vet jag inte - men kanske kan du vara pojk också
Du som söker bör vara kvinna eller en man kanske runt 20-40år, djurfri, rökfri. .
Maila mig och berätta om dig själv så kommer jag att kontakta dig. Det är viktigt att personkemin stämmer. Hyran är 3000 kr per månad och vi samsas om badrum och kök. Du kan ta med egna möbler om du vill (samma hyra).
RING EFTER KL: 16:00

visst känns det lite antingen eller. spelar ingen större roll. men om jag skriver lite spridda önskemål så kanske jag (eller vi, eller jag vet inte) slipper några tokar. och för att locka lite, lite extra, så slängs det in en bild. såhär stort är rummet. lagom för en säng på högkant. kanske ett fönster. jag vet inte.

1 kommentar:

Limpy sa...

haha!