torsdag, oktober 15, 2009

I'm a loser, baby

jag hatar att bli lurad och veta om det, men ändå gå med på det.



nu måste jag ju beställa en gång till. fastän jag redan är sur för att den första leveransen hittills dröjt i över tre veckor.


det är som när man får rabatterbjudanden på konstiga matvaror. och handlar. fastän man inte tänkt handla något alls. och så inbillar man sig att man sparat pengar.

eller när det bjuds på fri frakt om man beställer över en viss summa, och det slutar med att man tvingar sig själv att handla för betydligt mer än vad fraktkostnaden skulle ha blivit, för hey, alla gillar ju gratissaker!

eller som jag, som tvångsmässigt stjäl småflaskorna med schampo och badskum på hotell. som att jag någonsin skulle använda dem igen.




jag är så jäkla lurad.


men att jag skulle missa den där gåvan kan ni fetglömma!

Inga kommentarer: