lördag, oktober 31, 2009

var det smart att måla läpparna till perfektion redan innan middagen?

roligt med maskerad: man får klä ut sig.

tråkigt med maskerad: man måste klä ut sig.

att klä ut sig innefattar att man måste stå för sitt val av utklädnad hela kvällen, att man måste vara modig och utspökad, att man måste ha smink runt ögonen som svider (ja, jag vet, normala tjejer har mascara och kajalpenna jämt och ständigt, men för mig var det några år sedan) och att man måste vara skojfrisk, spexig och jävligt glad.

till alla andra som försatt sig i samma situation: stick with your guns! det är bara en endaste kväll i livet...

3 kommentarer:

VI BAKOM RIDÅN sa...

tack! jag hade en svacka. jag ser ut som en överkörd barbie. och jag hatar det. men för sent att ångra sig. jag ser åtminstone överkörd ut liksom.

VI BAKOM RIDÅN sa...

nej... fel konto. fan. jaja- skit. du fattar./helen

lisa lightning sa...

du är den enda kreativa karneval jag känner.