lördag, oktober 24, 2009

roligare än splatter? finns i sjön.

igår gick vi på bio. först kändes det som det absolut mest medelålders att göra på en fredag (för det är ju meningen att man ska träffa folk, dricka drinkar och vara trevlig på fredagar), men väl i salongen insåg vi att snittåldern låg kring 20, så vi kunde andas ut. och det var ju tur, att vi hann andas lite, för sen skrattade vi mest i en och en halv timme. zombieland kommer inte att få några oscars, eller några andra priser heller för den delen, men den är riktigt, riktigt underhållande!

efter filmen applåderade publiken. ni vet, som när ett charterplan landar. jag gillar när en grupp främmande människor förenas i uppskattning. vi borde applådera oftare. och se mer zombiefilm med woody harrelson.

3 kommentarer:

HMB sa...

jag gillar fenomenet; applåder liksom. många människor somslår ihop sina händer flera gånger på raken, det är så primitivt på något vis. haha. fattar du vad jag menar? konstigt, fint och enkelt samtidigt.

lisa lightning sa...

jag fattar precis. jag älskar applåder! hej, vi gör ljud tillsammans. wooohooo.

Donny H sa...

Woody Harrelson och Bill Murray som leker Ghostbusters. Mer behövs inte.