måndag, september 13, 2010

blog award!

















jag har fått en blog award av Trash is king!. tack kompis! det kändes först som ett tröstpris i sammanhanget, men ju mer jag tänker på det, desto mer skulle jag vilja printa bilden och sätta den på väggen. som en riktig vinnare. kanske gjuta en trofé.


med makt kommer ansvar, så här är reglerna:

1. Kopiera in awardbilden i din blogg för att visa att du har fått den.
2. Tacka och länka till den som nominerade dig.
3. Nominera sju andra bloggare och länka till dem.
4. Berätta sju intressanta saker om dig själv.


sju bloggar som förtjänar detta fantastiska pris är, utan inbördes ordning:

1. kreativ karneval, som med sin interaktivitet får till och med mig att bli sugen på att brinna.
2. HMB, som är insprirerande, lite för ödmjuk och fantastisk.
3. sagan om ingen, för att Burgschki är brutal, varm, kall, kul, provocerande och ingen annan.
4. blajkel, i egenskap av intelligent skrattmaskin.
5. kitzekatze, vars blogg är som ett collage av fina bilder, bra musik och vettiga tankar.
6. lovely limpan, för briljant igenkänning.
7. emma says style, love & rock and roll, för att hon lyckats göra en modeblogg utan att vara en modebloggerska (respect!).


sju saker om mig:

1. jag drömmer stort och uträttar lite.
2. min brist på självdistans roar mig.
3. jag använder ungefär fem procent av mina underkläder.
4. jag kommer aldrig ihåg ett namn.
5. jag kommer aldrig ihåg ett ansikte.
6. jag blir kär i saker, låtar, koncept och filmer.
7. jag önskar att alla tampongsnören var rosa.

7 kommentarer:

Limpy sa...

Jag tackar för nomineringen allra ödmjukast. Förlåter du mig för att jag inte har några planer på att skicka den vidare?

lisa lightning sa...

du slipper!

Blajkel sa...

JAG ÄR EN SUCCÉ!
Tack som fan, och jag tänker inte heller skicka vidare.

HMB sa...

hey ya! tack! va kul! inte ens jag räknar med min blogg längre så det känns ju väldigt fint att någon tror på den. då får den bättre själförtroende.
you're a star. KRAM

Emma says... sa...

åh jag blir alldeles rörd! Precis som jag vill att folk ska uppfatta min blogg, hehe, en modeblogg skriven utav en ickemodebloggerska! AWESOME! :D Du är grym ska du veta också!

Hugs

Emma says... sa...

åh jag blir alldeles rörd! Precis som jag vill att folk ska uppfatta min blogg, hehe, en modeblogg skriven utav en ickemodebloggerska! AWESOME! :D Du är grym ska du veta också!

Hugs

lisa lightning sa...

det är skickligt, emma.