tisdag, september 21, 2010

nästan som en riktig morgon

morgnarna innan jag ska jobba kväll är ganska fantastiska. jag brukar till exempel vänta med att brygga kaffe tills jag känner fantomdofter av det.




muggar av Amy Higgason, Julia Galloway (2), Jeff Oestreich, Kathleen Guss & Stephen Robison,Steve Lee, Kristen Kieffer, Christa Asaad (2), Suze Lindsay, Allison McGowan, Matt Metz, Allegheny Meadows (2), Autumn Cipala, Julie Johnson, Shannon Blakey, Ellen Shankin, Michael Corney, Margaret Bohls, Aaron Nelson, Simon Levin, Matt Metz, Jeff Oestreich, Ellen Shankin, Katie Biderbost, Xiaosheng Bi, Steven Hill, Sam Clarkson, Cynthia Siegel, Steve Lee, Cheryl & Ron Husby, Ernest Miller och Malcolm Davis, från Gary Jacksons blogg om pottery, vilket jag skulle vilja översätta till krukmakeri, men klockan är bara åtta, så jag vågar inte.

Inga kommentarer: