torsdag, september 30, 2010

jag kan lika gärna dö jag också

jag tyckte att jag tog det faktum att jag ska vara internetlös ganska bra. tänkte ju att iPhonen är himla fiffig att ha i sådana situationer. då dog den.

kall och tyst ligger den nu och hånar mig.



dessutom är detta min värld:











jag vill hemskt gärna ha hjälp att lösa iPhone-problemet. jag har testat:

-2 olika laddare.
-att banka på den, svära åt den och klappa den snällt.
-hålla in avstängning + home samtidigt.
-hålla in avstängning + home, släppa avstängning efter 10 sek och hålla kvar home i 30 sek.
-ovan alternativ i både vägg och dator.

2 kommentarer:

Limpy sa...

Det är när jag hör sånt här som jag jublar över att jag inte har en iphone.

Men jag tror att den bara behöver vila lite, sen kanske den återhämtar sig.

lisa lightning sa...

så säger bara de som aldrig haft en ifån. den har revolutionerat hela mitt liv och jag kan inte tänka mig att vara utan den.

så jag hoppas att du har rätt. vila.