lördag, september 11, 2010

you are who you hang with

5 kommentarer:

Burgschki sa...

jag vet inte vad som är värst, hipsters eller folk som vill bli hipsters.

den enda subgruppen jag gillar är punks.

lisa lightning sa...

jag vet inte varför den här filmen åkte upp här. kanske är jag provocerad. kanske skadeglad. kanske är jag en före detta vegetarian med glasögon och äppeltelefon, som lyssnar på skitnödig musik, gärna på kassettband, och som gillar ironiska accessoarer. fast jag räknas inte som hipster. jag är inte tillräckligt cool.

Burgschki sa...

det var en bra video.

Limpy sa...

Tack Lisa! Jag kommer aldrig kunna bli en hipster inser jag nu. Jag kan sluta drömma.
Minns inte ens varför jag ville bli en hipster från början.

lisa lightning sa...

ja, jag tycker vi skiter i det där...