tisdag, september 28, 2010

tisdagen ryms inte ens i nio kartonger utan man måste gå till ICA och köpa papperskassar också

jag tänkte precis att jag skulle skriva något urbota töntigt, i stil med "förlåt så himla mycket, kära ni, men jag har fullt upp och det finns ingen tid att skriva just nu", men jag skiter i det.

jag hade kunnat skriva. jag hade kunnat ta mig tid. men vad vill ni veta?

idag har jag inte haft tid att läsa tidningen, har knappt pratat med någon, har fått tre varuleveranser, serverat fika, druckit en folköl och nu måste jag kissa hela tiden. eller vill ni ha en lista med konstiga saker man hittar bland sina pinaler när man flyttpackar? nä, tänkte väl det.

jag är lika verbal som en hängmatta just nu.


1 kommentar:

Emma says style, love & rock and roll. sa...

haha stackare! jag lider med dig.