onsdag, september 22, 2010

i sökandet efter morgonfräschör.

jag har ju börjat sova med sleep cycle. det funkar sådär. i morse väcktes jag mitt i vad jag trodde var en dröm, men det var kanske bara sömn. trött och gnällig. som förr.



men det är ju inte så konstigt att den inte kan "wake me in the lightest sleep phase" när jag tydligen sover som en sten i flera timmar i sträck.



jag dricker vin nu. det brukar göra att jag sover sämre efter några timmar. vad gör man inte för att vara pigg dagen efter?

5 kommentarer:

Sandra sa...

En sån skulle jag behöva... Eller jag vet inte. Jag är nog bara nyfiken på hur jag sover!

lisa lightning sa...

det är väldigt spännande faktiskt! ska utvärdera om några dagar, se om jag kan se något mönster.


apropå nåt helt annat: vet du var det är bra och billigt att hyra lastbil i malmö (till flytten)? statoil har jag kollat, men de är så himla uppbokade jämt.

HMB sa...

alltså.
min sömnkurva skulle vara ett rakt sträck.

jag lägger mig.
hamnar i koma/dör
återuppstår.

Sandra sa...

Hmmm... Just det. Var ska man hyra? Vet inte riktigt faktiskt! Det är alltid någon annan som fixat det när jag varit i farten! Har ni inte flyttat än? När är det dags???

lisa lightning sa...

det blev statoilbil i alla fall. flyttar nästa lördag. awesome!