söndag, september 12, 2010

gnällgnällgnällgnällgnäll

det är så himla korkat att gå tillbaka till jobbet innan man är frisk på riktigt. för det första så blir man irriterad på sig själv och sitt jävla martyrskap. för det andra blir man förbannad på alla andra inkompetenta idioter som inte lyckas hålla min standard (!) när jag är borta. att börja dagen med att korrigera andras misstag, städa undan efter andra och leta upp saker som hamnat på fel plats botar varken huvudvärk eller trötthet. så det så. jag ska bara bli sjuk när jag är ledig framöver.


och förresten, burgschki, så var det ingen som tittade på mina bröst idag heller.


nu tycker jag att vi lyssnar på en låt i stället:
downloada den, för den är bra


collage av George Kalivas från http://twinsistermusic.com/

6 kommentarer:

Burgschki sa...

Haha du länkade till min gamla blogg.

Då träffar du på bra människor. Igår hade jag en jävla t-shirt på mig och en kollega och högsta chefen flackade ändå med blicken. det är fan inget kul längre.

Burgschki sa...

och ja låten var jättebra!

lisa lightning sa...

är det för att dom är tyskar? och brösten är svenska?

gammelbloggen. minsann. jag ska sluta lita på första resultatet i sökfältet...

Emma says, style, love & rock and roll. sa...

Jag gick tillbaka till jobbet för tidigt. Nu har jag varit förkyld i tre jävla veckor. Det ligger liksom kvar och blossar upp varannan dag. Helvete.

lisa lightning sa...

vi borde ha egna läkare hemma, som gjorde tester och talade om för oss att "nä, du fixar inte det här, stanna hemma i x antal dagar till!" eller varför inte bara plugga in sig på nätet, och få diagnosen utställd därifrån?

jag är ingen läkare. jag vet inte mitt eget bästa. jag kanske har halsfluss?

Burgschki sa...

nä, för att de är gubbar.